Stageit
metodas
Mes apjungiame jūsų idėjas, įsitikinimus ir autentiškas vertybes su verslo strategija, kad jūs galėtumėte efektyviai bei prasmingai siekti savo tikslų.
(1) Strategija pagal jums autentišką idėją
Už ką stovi jūsų prekės ženklas? Prieš ką kovoja? Apibrėžkime jums autentišką idėją, kuri taps pamatu verslo strategijai ir apjungs bendruomenę, kuri gyvena tais pačiais įsitikinimais.
(2) Jūsų vėliavą nešanti bendruomenė
Atraskime auditoriją, kuri taps jūsų idėjos vėliavnešiais ir naudosis jūsų produkcija tam, kad papasakotų savo istoriją.
(3) Charakteris, kurio neįmanoma nepastebėti
Tvirtas prekės ženklas pasižymi apibrėžtu charakteriu, persmelkiančiu kiekvieną verslo aspektą. Tai ženklas, kuris kalba ne tik už jus ir jūsų komandą, bet ir už klientus, kurie pasirenka susieti save su jūsų prekės ženklo produkcija.
(4) Vizualinis identitetas, kuris kalba už jus
Kai kuriame prekės ženklą su autentiška vizija ir vidine kultūra, atrakiname pilną jo potencialą. Atraskime identitetą ir komunikacijos priemones, kuriančias pokytį, kurio siekiate jūs.
Tvirtas prekės ženklas išlieka nuosekus kiekviename žingsnyje. “Stage it” gali formuoti, kurti ir palaikyti visus jūsų prekės ženklo strategijos bei komunikacijos žingsnius, kad visuomet išliktumėte ištikimi savo prekės ženklui ir jo auditorijai.
(5) Visapusiškas palaikymas
Istorijų kūrėjai
D.U.K.
-
Tai ilgalaikis planas tvirto prekės ženklo formavimui siekiant jūsų verslo tikslų. Ši strategija padeda aiškiai suvokti kas, kodėl ir apie ką yra jūsų prekės ženklas bei kaip galite išsiskirti iš konkurentų, pritraukti savo tikslinę auditoriją ir formuoti paveikų savo verslo įvaizdį rinkoje. Tai aiškumas jūsų marketingo ir komunikacijos kelyje, užtikrinantis nuoseklumą bei efektyvumą kiekviename žingsnyje.
Kiekvienas verslas neišvengiamai turi prekės ženklą, net jei juo ir nesirūpinate. Strategija - tai būdas užtikrinti, kad jūsų prekės ženklas veikia jums naudingiausiu būdu. -
Daugumai kūrybinių paslaugų naudojame value-based kainodaros modelį, užtikrinantį sąžiningiausią kainą kiekvieno projekto atžvilgiu. Šis modelis užtikrina investicijos gražą klientui, o paslaugos tiekėjui leidžia sukurti išties geriausią kūrybinį sprendimą, atliepiantį strateginius projekto tikslus.
Strateginių paslaugų kainos įprastai prasideda nuo 3000 Eur. ir gali kilti priklausomai nuo pasirinkto strateginių paslaugų spektro. Daugiau apie paslaugų kainas galite skaityti šiame straipsnyje. -
Stageit metodas nėra nei geresnis, nei blogesnis už kitus strategijos kūrimo procesus, tačiau jis yra išties tinkamiausias pasirinkimas verslų kūrėjams, kurie siekia ne tik finansinių tikslų, bet ir dalinimosi jiems prasminga idėja.
Skirtingai nei daugelis agentūrų, prekės ženklo istoriją kuriame kartu su verslo kūrėju, o ne už uždarų durų. Taip užtikriname, kad prekės ženklo strategija yra paremta išties autentiškomis idėjomis, kurios suteiks ilgalaikio aiškumo verslo plėtroje ir komunikacijoje.
Savo kelionėje vadovaujamės rinkodaros, elgesio mokslo ir psichologijos principais bei ilgamete patirtimi audiovizualinio marketingo srityje. Mes suprantame kaip smegenys priima sprendimus ir šią informaciją naudojame tam, kad mūsų klientai visuomet pasiektų pergalę. -
Lengviausias būdas gauti nemokamą prekės ženklo konsultaciją - užsiregistruoti maloniam pokalbiui su Stageit.
Šios konsultacijos metu galite pateikti visus jums rūpimus klausimus apie dabartinę prekės ženklo situaciją ir įgauti aiškumo galimuose nesklandumų sprendimuose.