Kaip pamilti savo prekės ženklą?

Galbūt sunku tuo patikėti, tačiau daugybė verslo kūrėjų nejaučia didelės simpatijos savo prekės ženklui. Taip dažnai nutinka dėl to, kad prekės ženklą jiems suformuoja konvejeriu dirbanti marketingo agentūra, nežiūrinti toliau logotipo ar bazinių misijos/vizijos teiginių. Čia pat priduodamas spalvingas brandbookas su trumpais teiginiais, kuriais rekomenduojama vadovautis prekės ženklo komunikacijoje, o verslo kūrėjui belieka sukti galvą kaip pačiam patikėti tuo, ką nuo šiol atstovauja jo prekės ženklas.

Mes, Stage it komanda, nuolatos susiduriame su tokiais savo prekės ženklo identitete pasimetusiais verslų kūrėjais. Pasinaudoję vienos ar kitos marketingo agentūros paslaugomis jie ir toliau ieško partnerio, kuris padėtų iš tiesų suprasti apie ką yra jų prekės ženklas, o galiausiai - pamilti jį kaip artimą ir autentiškas kūrėjo vertybes atspindintį kūrinį.

Autentiškumo įtaka prekės ženklo sėkmei

Triukšmingoje šių dienų rinkoje autentiškumas tampa vieninteliu raktu į ilgalaikį ir sėkmingą prekės ženklo gyvenimą. Anksčiau taip stipriai veikę tradicinio marketingo būdai šiandien merdėja, o kiekvienas būdas “išreklamuoti” savo prekę tampa vis brangesniu su kiekviena išauštančia diena. Kai vartotojų pasiekiamumas tapo prieinamas visiems ir visada, išsivystė ir nauja perkančiųjų-parduodančiųjų dinamika. Šiandien informacijos pertekliuje paskendusi auditorija siekia atvirų, nuoširdžių ir savo autentiškoms vertybėms ištikimų prekės ženklų, kuriais galėtų pasitikėti bei tapti jų bendruomenės dalimi. Tačiau autentiškumas nėra vien tik auditorijos pritraukimo įrankis - tai be galo naudinga ir prekės ženklo kūrėjui.

Kurdami prekės ženklą autentiškų vertybių pagrindu jūs užtikrinate, kad kiekvienas jūsų verslo sprendimas - ar tai būtų produkto kūrimas, marketingo taktikos ar vidinė kompanijos kultūra - atitinka tai, kuo jūs tikite visa savo širdimi. Kai gebate formuoti prekės ženklą, kuris išlieka ištikimas jūsų vizijai ir vertybiniams principams, jūsų prekės ženklas tampa savotišku jūsų pratęsimu. Čia prasideda jūsų kuriamas stebuklas.

Kaip pamilti savo prekės ženklą

Pamildami savo prekės ženklą jūs leidžiate sau kurti verslą, kuris siektų daugiau, nei tik finansinės naudos. Autentiškas prekės ženklas kuria tai, kuo galite didžiuotis - kažką, kas kalba apie jūsų tikslą ir aistrą gyvenimui. Kurdami autentišką prekės ženklą jūs siekiate ne tik parduoti prekę ar paslauga, bet ir palikti prasmingą pėdsaką, kuris papildytų jūsų, kaip verslo lyderio, gyvenimo naratyvą.

Štai kaip autentiškumas gali padėti pamilti savo prekės ženklą:

  1. Vertybinis atitikimas

    Kai prekės ženklo vertybės sutampa su jūsų asmeninėmis, kiekviena interakcija tampa natūrali ir prasminga. Jums nereikia verstis per galvą, kad tilptumėte į prekės ženklo rėmus, kankintis dėl komunikacijos ar bandyti pataikyti į populiarų trend’ą, kuris jums nekelia jokio susižavėjimo. Vietoj to jūs kuriate prekės ženklą, kuris atspindi jums autentiškus įsitikinimus, taip paversdami savo verslą dalimi savęs ir savo pasaulio.

  2. Prasminga misija

    Kai prekės ženklas turi aiškų tikslą ar misiją, kuri nuoširdžiai susisieja su jūsų asmeniniais įsitikinimais, jūsų verslas tampa kažkuo daugiau, nei tik generine pinigų gaminimo mašina. Kiekvieną rytą jūs šokate iš lovos nekantraudami pažvelgti verslui į akis, nes tai ką kuriate nuo šiol atrodo prasminga. Kokia jūsų misija bebūtų, ji padeda užpildyti jus aistra gyvenimui, taip kurdama vis tvirtesnį santykį tarp jūsų ir jūsų verslo.

  3. Autentiškas prekės ženklo charakteris

    Prekės ženklas - tai ne tik logotipas ar gražiai užrašyta eilutė. Tai asmenybė su charakteriu, unikaliu balsu ir tvirtais įsitikinimais. Išgrynindami savo prekės ženklo charakterį ir paremdami jį savo autentiškomis vertybėmis jūs sukuriate veikėją, kurį galite atstovauti su pasididžiavimu. Prekės ženklas gali būti griežtas, žaismingas, užjaučiantis - lygiai toks įvairus, kaip ir jūs patys. Kai prekės ženklo charakteris atspindi geriausias jūsų identiteto puses, kiekvieną darbo dieną užpildo džiaugsmas ir prasmingumo pojūtis.

Kodėl tai svarbu jūsų klientams

Kai jūs mylite savo prekės ženklą, šis jausmas atsispindi kiekvienoje jūsų interakcijoje su klientais. Klientai jaučia, kai verslo kūrėjas yra nuoširdžiai įsitraukęs į tai, ką daro, o tai yra be galo patraukli jėga. Autentiškas prekės ženklas, paremtas nuoširdžiu kūrėjo entuziazmu, kuria pasitikėjimą ir ištikimų klientų ratą.

Žmonės niekada nepirko produkto ar paslaugos: juo visuomet traukė istorijos, emocijos ir asmenybės. Kai jūsų asmenybė sutampa su tuo, ką komunikuoja jūsų prekės ženklas, jūs kviečiate klientus kurti ryšį, kuris neišvengiamai tampa nuoširdžiu. Jūs siūlote ne tik paslauga, bet ir gabalėlį savęs. O tai yra vienintelis dalykas, kurio joks konkurentas nesugebės pasiūlyti.

Ar tikite savo prekės ženklo individualumu?

Egzistuoja toks posakis: “lyg bandytum perskaityti butelio etiketę žiūrėdamas iš butelio vidaus”. Šis vaizdingas teiginys puikiai atspindi pagrindinę priežastį, kodėl verslo kūrėjai susiduria su sunkumais bandydami patys atrasti savo prekės ženklo autentiškumą. Pažvelgti į save yra išties sudėtinga, tačiau neišvengiama, jei siekiame kurti autentišką, sėkmingą ir ilgalaikį prekės ženklą. Laimei, mes gali pasufleruoti sprendimą.

Mes, “Stage it” komanda, kas rytą šokame iš lovos nekantraudami išgirsti unikalią istoriją, kurią jūs atnešate į šį pasaulį. Padėdami išgryninti tai, kas autentiška jums ir jūsų prekės ženklui, mes galime didžiuotis klientais, kurių prekių ženklai neturi alternatyvų konkurentų pasaulyje. Viskas ko reikia - tai jūsų pasitikėjimo, kad esate unikali asmenybė ir turite ką pasakyti pasauliui.

Jei tikite savo prekės ženklo individualumu, kviečiame užsiregistruoti nemokamai konsultacijai su “Stage it”.

Previous
Previous

Viskas, ką turite žinoti apie values-based marketingo strategiją

Next
Next

Kas šiandien veikia prekės ženklo komunikacijoje?